Tuesday, February 7, 2012

bulan yang membuat saya busy

hai assalamualaikum
bulan ni busy sangat mengalahkan orang yang dah bekerja. busy dengan homework yang cikgu-cikgu bagi thankyou cikgu bagi saya homework ni saya suka sangat.haha. 4.2 tadi saya sambut birthday kawan saya dia dah tua hehe. saya sambut birthday dia dekat kfc je  simple je  sambut birthday dia. biar simple asalkan semua orang happy betul tak? 

 birthday girl. yang tudung hitam tu lah.
semalam saya hangout dengan kawan-kawan saya ni. perancangan kite orang ni memang kelam-kabut lah. tak apa aku tak kesah pun asalkan aku dapat keluar dengan member aku ni. hilang sikit masalah aku ni tak ada lah asyik fikir homework homework je. 

sekarang saya dah menjadi pelajar yang dengar cakap sebab nye sekolah baru ni rules dia ketat sangat lah. memang menjadikan saya baik sangat hahaha. okay bye assalamualaikum  

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...