Tuesday, January 24, 2012

atikah azahar sombong?

hai assalamualaikum

eaaa atikah azahar tu sombong lah. sebenarnya dah lama dah nak update pasal cerita ni tapi tak kesampaian sakarang baru nak cerita pasal cerita ni. ada orang cakap saya sombong tahu je siapa yang cakap saya sombong tu tapi tak mau bagi tau kat sini simpan  dalam hati je nama budak tu. *pegang dada*

mereka cakap saya sombong , saya sombong dari segi mana ? saya tak senyum kat awak ke? saya tak balas comment awak kat fb ke? saya tak terima awak sebagai kawan dekat fb ke? semua nak fecebook je. saya mengaku yang saya ni memang susah nak senyum tapi tak bererti saya sombong tau awak.

kalau saya tak layan awak kat sekolah tu saya mintak maaf lah ye sebab saya ni malu nak tegur budak-budak kat sekolah tu. nanti kalau saya peramah sangat awak cakap saya over kan. kalau awak nak tau saya ni memang tak sombong and saya ni memang peramah. kalau awak dah lama kawan saya mesti awak tahu perangai burok saya ni macam mana. hehe.

nanti hari khamis ni kan sekolah saya senyum je dekat semua orang tak kira lah awak kenal saya ke tak , saya akan tetap senyum je n__________n saya tak sombong tau awak. jangan salah anggap pula kalau saya tak senyum ke tak tegur awak ke tau-tau. tanyalah kawan-kawan saya tu macam mana perangai saya ni. 

nah senyum ikhlas saya ni.hehe. bye n_____n

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...