Monday, February 27, 2012

jaga diri kau dulu ye.

hai assalamualaikum

hari isnin bermula budak bersekolah balik.. ala tak puas cuti dua hari je. tambah lah sehari lagi hehe. pagi pagi beratur dalam dewan , dengarlah cikgu tu bercakap je. nyanyi lagu sekolah , ha nak tau tak? saya tak hafal lagi lagu sekolah tu hahaha. walaupun dah sebulan sekolah kat situ masih tak hafal lagi. HAHA.

subjek pertama kita nak belajar ialah subjek math weeeee.. eh kenapa sekarang saya minat subjek math aha? 
tetiba je minat subjek math ni.hehe. cubaan yang bagus. cikgu math lambat masuk so saya bersembang sakan lah dengan kawan saya ni. merapu je sembang nye.

adalah budak perempuan ni dia tanya saya. saya bagi nama dia T.
T: engkau couple dengan (secret)
saya: mane ade.
T: ala aku tahu , aku baca mesej ko dengan dia.
saya: (terus muka berubah)

ya allah , rasa nak marah je dia. perlu ke kau nak baca mesej aku dengan dia haa? aku rasa tak perlu kau nak baca mesej aku dengan dia. tolong lah wey tak payah nak jadi busybody sangat, jaga diri kau tu dulu lah. apa kaitan kau sampai nak baca mesej orang ni. hobi kau ke? aku tak nak marah kau , sebab aku tak sampai hati. 

kau pernah tolong aku time aku susah dulu , pernah tolong aku macam macam walaupun aku baru kenal kau. aku tak sangka pula kau buat aku macam ni. aku tau lah aku couple dengan bekas teman lelaki kau , so perlu ke kau nak buat semua ni. cuba kau , aku baca mesej kau mestilah kau marah kan. sebab itu "privacy" okay. ingat tu "privacy" bukan sesuka hati kau je nak baca mesej orang.

even , aku pun tak pernah nak baca mesej kawan kawan aku ni. aku boleh maafkan kau kalau kau tak buat macam ni lagi dekat aku. 

    

just say peace dude! (tak ada kaitan) dah bye assalamualaikum

p//s: tak payah lah nak buat macam ni nanti malu sendiri lah. ^.^

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...