Monday, September 19, 2011

my dream men :>

assalamualaikum

hari itu aku kat dalam kereta tengah duduk elok je
tiba-tiba aku nampak seorang lelaki yang aku tak kenali langsung
aku asyik pandang dia je
dia naik fixie biru < warna kegemaran aku > pakai topi purple
aku rasa nak kenal sangat dengan dia
aku ingat kan justin bieber naik fixie
tak kan kot? mana ade justin bieber kat malaysia ni
itu cuma lelaki yang mirip justin bieber
tapi dia tinggi.. bieber pendek.hewhew..



tapi aku segan lah , aku hanya boleh lihat dari jauh sahaja
masa aku dah nak balik 
aku usha dia lagi tiba-tiba nampak yang aku dok usha dia je 
time tu dah la dia tengah pandang aku. malu-malu -.-
malu nye lah ingatkan dia tak perasan aku usha dia.
sejak dari itu aku dah mula suka budak-budak fixie
dan aku dah mula suka fixie warna biru. hewhew.





fixie dia lebih kurang macam ni lah
hewhew... :>


sampai di sini sahaja -.-







No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...