Tuesday, September 20, 2011

NL ke? :P

assalamualaikum..
hari ini aku sibuk sangat sebab nak uruskan hal sekolah ni.. hal sekolah ape nye? meh aku terangkan , kan aku nak pindah sekolah so kenalah uruskan. huhu. hari ini aku tak sekolah sebab nak pergi sekolah yang aku nak masuk itu. okay semangat sebab aku bangun awal and siap pun bukan main cepat nye. sebenarnya aku takut nak pergi sekolah tu. aku pun tak tahu ape pasal lah aku ni nak takut sangat.hewhew. maybe 1time kot masuk sekolah situ. okay aku sampai sekolah tu lebih kurang pukul 11 tengah macam tu lah. EXCITED. haha.
keluar dari kereta terus pikir mane lah office sekolah ni. aku segan nak tanye budak-budak dekat situ so mak aku lah tanye mane office nye. berjalan perlahan-lahan aku. akhirnya jumpa jugak.masuk-masuk nampak ade group laki-laki ni terus budak-budak tu pandang. pergh.. merah sangat-sangat lah muka aku. budak-budak tu dok usha aku je . last-last salah satu dari member nye cakap

budak group: eh najwa latif lah.hehe.
aku: ape nye najwa latif nye. <cakap dalam hati je> aku pun dok usha lah .. bole ke masuk ni.ah masuk je la.
kerani: ye nak ape?
aku: nak tanye sini ade kosong tak untuk pelajar baru?
kerani: ade je.. form bape ye?
aku: form 2
kerani: sekolah mane?
aku: sam one..
kerani: blurr kejap..
aku: alah sekolah agama menengah muhammadiah pekan sabak tu... < ambek ko full aku bagi nama nye >
kerani: ow... sekolah batu satu tu..
aku: a'ha..

oke tu je.. sebenarnye panjang lagi berbualan aku ni malas nak type.. lepas tu keluar balik, ade lagi mamat-mamat ni.. haishhh.. 
budak group: eh najwa latif dah keluar lah..
aku: < wat pekak je > :P

oke tu je lah.bye...


  

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...