Sunday, September 18, 2011

true to yourself...

assalamualaikum
hari ni nak cerite pasal setia.. ni first time cerite pasal bende ni sebab pelik tengok zaman sekarang ni.. hewhew.. :P saya tahu saya kecik lagi tak layak nak cerite pasal bende yang tak ade berkaitan dengan saya ni.. ade kaitan ke? kalau di ikut kan ade lah jugak kaitan nye. hewhew.. okay-okey meh saya sambung balik cerite ni.. sekarang kan ramai kaum-kaum yang bercouple kan so saya nak tanye lah dalam kaum-kaum yang bercouple tu ade tak yang setia? ade-ade? mustahil lah setia kalau yang setia tu bagus lah. ade lah orang cakap zaman sekarang ni perempuan ramai setia ? ye ke? saya rasa tak? sori lah kalau saya cakap ni menyakitkan hati ke kan. bukan nye saya nak jatuh kan maruah  perempuan  lah. ni hanya example okay. saya tengok zaman sekarang ni lelaki perempuan sama je KOT. dah tak pandai nak setia-setia lagi ni. lagi-lagi couple yang berjauh-jauhan tu. kenapa jadi macam ni? saya pun tak tahu lah.. pelik bin ajaib lah couple sekarang ni. saya pun tak boleh cakap yang diri saya ni setia ke or tak. saya pun manusia jugak yang mesti ade buat kesilapan or kesalahan kan. so bagi kaum-kaum yang bercouple tu tolong lah setia janganlah nak scandal sana sini. nanti kan diri sendiri yang susah sebab tak tahu nak layan mana satu.hewhew. saya update macam ni sebab pernah jadi kat diri saya. and saya pun pernah buat jugak macam ni. huahua.. so jangan ikot perangai yang jahat ni tau-tau. okay lah kalau ade yang rasa tersinggung ke, ayat saya ni kurang ajar sangat ke, or lain-lain perasaan tu. saya nak cakap sori to say lah bro.hewhew. okay lah bye assalamualaikum. :>


jadi macam ni sweet je.hewhew.

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...