Wednesday, April 6, 2011

♫ kau tu bersyukur la ♫

hari ni aku bengang nye la sebab tadi kat sekolah
ada la sorang budak nie  dia suruh aku belikan
KFC untuk kawan2 dia tu lepas tu
pagi tadi aku lupa la nak bawak KFC dia tu
sebab nye aku tengah kelam-kabut dah time tu cuz
dah lambat nak pergi sekolah aku lupa la nak bawak KFC dia tu
dah sampai sekolah dia tanye la mana KFC dia tu
aku cakap terlupa la nak bawak besok la aku bawak
lepas tu aku cakap la dekat dia yang satu ayam dengan cheesy wedges
tu abang aku dah makan lepas tu dia marah la dekat aku..
masalahnya abang aku makan ayam yang hari sabtu aku beli tu
bukan nye hari ahad sebab first aku beli KFC dia time hari sabtu lepas tu
KFC dia dah macam tak elok la pastu aku beli la lagi KFC dia hari ahad nye pula
dua kali la aku kena beli ayam dia tu
lepas tu still nak marah aku asal...??
lepas tu time dalam kelas kawan dia tu nak cakap la dengan aku
dalam kelas pasal ayam dia la..
macam tak puas hati la dengan aku pasal ayam dia tu 
dia tanye la ayam nye ade berape ketul 
aku cakap la macam 4-5 ketul cam tu la
pastu dia cakap la abang ko dah makan ayam tu tak payah bagi la
benda tu dah sentuh2 ko makan je la ayam tu
aku cakap la aku tak nak makan ko la makan lagi pun abang aku makan ayam yang 
hari sabtu tu bukan yang hari ahad tu sebab nye time aku beli hari sabtu tu ayam dia cam dah 
tak elok dah so aku cakap la takkan aku nak bagi ayam yang tak elok nak bagi ko makan kot
agak la..
lepas tu dia cakap la kalau tak cukup 4 ketul ayam siap ko
aku cakap la WHAT EVER LA..
untung la ko aku dah beli kan tak reti nak bersyukur langsung ko kan
tak pe la duit ko aku bagi balik ayam tu aku ambil la...
senang kan.. lagi pun berapa je pun duit ko tu tak batak la aku 
lain kali jangan suruh aku beli pergi beli sendiri jangan nak menyusahkan orang je
kan senang and satu lagi buat2 la bersabar macam ko tak pernah makan je KFC tu kn..
aku malas la nak gaduh dengan ko la tapi aku ingat ape yang ko cakap kat aku tu..!!
aku takkan lupa la weyh..okeh byez..


No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...