Monday, April 11, 2011

♫ akhirnya aku dapat jugak ♫

hello.., hey semalam aku pergi times square [ t.s ] ye..
hari tu nak beli rantai kat sunway tak dapat so
aku beli la dekat t.s yeah dapat akhirnya excited la
tapi yang tak puas hati nye aku beli rantai tu 19.00 ringgit kan..
lepas tu dekat kedai lain pun ada jual dengan harga 10.00 ringgit arrrghh..
sakit hati nye la ea rase nak pulangkan balik je rantai tu and beli rantai yang murah tu sikit
habis duit.., okeh habis pasal cerita rantai tu
rantai ape? ala rantai yang burung hantu tu yang orang selalu pakai tu
tak kan tak tau kot haiishhh..
okeh sudah2.. next story selain "rantai tu" aku nak la jugak
cari baju yeah dapat jugak dua pasang lagi.. kau ade??
hahaaha.., juling la tengok baju yang cantik n murah la jugak kat situ
arrghh rasa nak beli satu times tu je
ha ni lagi satu akak aku nak cari jaket macam aku
dia pergi tanya semua kedai yang asal ade jaket  tu dia tanya la
so aku la yang kena jadi modal dia kejap [ bajet nye aku ]
serius aku tak tipu setiap kedai  yang dia pergi mesti dia cakap macam nie
" mizz ade tak jaket macam ini [ tangan dia tunjuk dekat jaket aku ] "
hahahaa... rasa nak gelak pun ade time dia buat macam tu
last2 dia dapat jugak jaket yang sebijik macam aku dari segi warna, fesyen nye
sama la haiishhh.. macam tak ade fesyen lain je nak beli kan
nanti jadi kembar la pakai baju sama nie
and last aku and akak aku nak beli jam so cari la satu times tu
jam nye bukan jam yang bisa korang guna tu jam nye macam mana ye??
ala  jam yang tali nipis tu.. jam pun aku and akak aku beli yang sama jenis jugak
tapi kali ni warna je yang beza ye dia warna merah aku warna pink
yeah so jelez ye..
okeh dah tak ade duit so jimat-jimat la no shopping!!
promise hahaha.. boleh percaya ke ika ha..??
okeh la bye.. 









No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...