Monday, April 4, 2011

♫ malu and segan la ♫

hey hari ini aku tak sekolah sebab mata aku sakit 
sampai merah macam hantu tu hehehe..
pagi2 bagun dari tido tengok mata merah ingat kan tak ade
apa2 tapi dah lama still je mate tu merah dah agak la mezti
sakit mata la ni terus ambil sambung tidu balik 
dah pagi tu pukul 10.00 opah dengan atuk aku dari ipoh
datang perrgghh datang bukan nak bagi tau 
boleh la bagun awal tadi hehehe..
tiba2 keluar dari bilik salam semua tu 
atok aku cakap " ya allah anak dara bagun tido pukul sepuluh
amalkan la" ish3.. yang aku sengih je la opah aku nye senyum je
lepas tu ayah aku pula "nanti siap nak pergi klinik cheak mata tu"
yang aku nye excited la pagi2 nak keluar rumah mandi la punya cepat
kalah ayah aku cehh dah siap la dengan pakai tudung shawl,
baju bunga kecil crop2 tu,pastu pakai seluar coklat dengan kasut sarung
bergaya sakan macam nak pergi shopping ha asal kan pergi klinik je
dah habis jumpa doktor tu pergi la kfc beli kan untuk kawan aku tu
lepas tu pergi pula guardian cehh masuk2 macam nak beli banyak barang je
padahal nak beli deodorant je hahahaa... 
tiba akak guardian tu pandang je aku sampai dekat kaunter
kira la harga deodorant tu
akak guardian " satu je"
aku" a'ha satu je" [malu nye la]
akak guardian: [pandang lagi]
aku[ape yang tak kena nye asyik pandang je]
akak guardian[14.00]
aku:[ bagi la duit tu]
akak guardian[ bagi baki duit] tiba-tiba dia cakap
"adik,tudung beli kat mane"
aku: "beli kat s.alam" 
akak: "owh,student lagi ke"
aku: "a'ha"[malu nye la pasal tu ke dia asyik pandang je]
hahahaha.. segan ye la...
okeh tu je byez esok sekolah dah :}


  



No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...