Friday, February 25, 2011

♫ it comes ♫

hey..hey...[ gedik plk ] wtf..
haha... ape bnde it comes 2 mksud nya sesuatu akn bermula...??
iaitu exam!! arrrrr...

kepala aku serabut pening la nk baca lgi nk hafal lagi...
i can become crazy like this....
arrrr tk ape la...

bkn bleh lari pun dari exam  nie...
betul tak??
okeh setakat ini saja..




eh lupa pula nk cite nie tadi kan masa aku nk beli makanan kat kantin...
punya la ramai mahluk2 yg keluar dari rumah masing tgh mencari makanan termasuk la aku..
haha...okeh bukan itu yang aku nak story sebernanya hehe..

story nye macam nie tadi masa aku nk beli makanan dgn mem [ kawan] aku
aku pun ambik la nasi 2 tiba-tiba ada sorang budak nie [ form 1] main langgar je aku
sampai ke depan badan aku n smpai sakit badan aku eiii...

aku tahu la badan dia [ budak form 1 tadi] lebih besar daripada aku tapi
tak payah la nk langgar2 gelabah semacam je..
yang aku sakit hati sangat bukan nye dy  [ bdk form 1 tu] nk minta maaf kat aku..

agak la weyh sampai sakit badan aku ko buat.. nasib baik la time 2 aku ngah sabar je..
n budak tu buat macam tak bersalah je...
eiiii sakit hati betul la..
okeh la bubye.. :]

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...