Sunday, December 2, 2012

sentiasa ingat.

hai awak. awak sihat? btw saya dah lama tak contact awak. saya tahu sekarang ni kita makin rengang kan?
saya tak tahu kenapa semua ni jadi macam ini. saya harap awak faham kenapa semua ni jadi. sebenarnya saya tak nak semua ni jadi. kalau kita berakhir sekali pun saya tak nak kita berakhir macam ni je. setelah 9 bulan kita mencorakkan hubungan kita takkan nak berakhir macam ni kan. saya harap kita boleh berbincang masalah kita ini.

sejujurnye saya rindu awak. saya rindu awak yang dulu dan saya tak awak yang sekarang. awak dah tak sama macam dulu lagi. awak tanya diri awak apa yang dah berubah dekat diri awak tu. awak fikir lama-lama adakah awak masih sayang saya macam dulu. sayang macam mula-mula kita kenal. semalam saya tengok semua kenangan kita. awak ingat surat yang pernah awak bagi tu? surat yang first saya nangis dan kawan-kawan awak tolong tuliskan surat tu semalam saya baca surat tu. dan teringat masa awak cuba pujuk saya tu. dan surat tu lawak sangat.

first coklat yang awak bagi tu saya masih simpan lagi kertas nye tak rosak lagi tau punya elok saya jaga. walaupun kita dah tak boleh macam dulu lagi saya harap kita boleh sentiasa kawan. boleh kan? ouh sebelum saya terlupa 10.12 ni awak oprate kan. so awak kuat kan semangat awak tabahkan diri awak tau. nanti saya boleh lawat awak tak? saya doakan awak nanti. okay ceria selalu aniq thaqif assalamualaikum. :)  

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...