Sunday, March 27, 2011

♫ perhatian kepada sume umat islam ♫

assalamuailaikum....
semalam aku buka la fb sedara aku tiba2 dia sruh aku bukak
satu bende nie aku baca la
perhhhh... aku rase takut+tak percya pun ade jugak la.. 
klau nak tahu ape baca la kat bawah nie..

INSAFLAH SEMUA
asslam > semalam siaran RTM di Negeri > Pahang. tergempar ramai orang terdengar bunyi
dentuman yang sangat kuat disusuli gempa bumi selama 3 minit. > mungkin ini tanda2nya. >>
kepada semua yang bergelar muslim, hari ini pakar metreologi bahagian bunyi dari Rusia
mendapati sesuatu bunyi ganjil seperti ngauman raksasa dari bawah mantel bumi.
oleh itu, kita disuruh sentiasa tak berhenti azan dan solat, seberkan kepada umat ISLAM
yang lain. Amanah!! Wallahualam. KITA YANG MENENTUKAN DIRI KITA >
JANGAN SKIP!!! > untuk baca ni. Sebarkan kalau syg pada islam.
> BAHAYANYA KARTUN POKEMON dan BINATANG2 yg ada dalamnya.
> Pokemon bermaksud saya yahudi, > Pikachu bermaksud jadilah     
Butterly Miss: CHARMANDER bermaksud ALLAH itu lemah nauzubillah..
>>>jdi.tolonglah seberkan kepada rakan2.>>> semua orang yang ada
yahoo mesngger (ym) tolong jangan add orang yang id dia > macam ni:>
anamuslim_cute_97@yahoo.com>dia nak murtadkan orang Islam.
> tolong forwardkan mesej ini kepada semua orang Islam!!!
kalau tak sayang. tak payah forward!!!) jangan sombong dan > bongkak..
sekarang korang gembira la..tunggu balasan dekat kubur..

ha itu la benda yang aku baca perrhhhh... betul ke sume tu..
korang baca je la okeh byez..=) 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...