Tuesday, March 22, 2011

♫ dua perkara yang menakutkan ♫

hari yang penat sangat pagi-pagi datang sekolah terus diri
depan kelaz cz hujan time 2 ak tak larat nk diri depan klaz 2..
sebab aku ngatuk r time 2 dh la aku tdo lambat mlm tadi..
dh habis beratur pergi pulak lab subjek sains huh...
sungguh penat dh lame tu cikgu panggil kwn aku..
suruh bagi resulf sains tu terus takut aku sekali tengok markah 
perh.. nk nangis aku tengok ckup2 mkn je resulf aku huhuhu... :{
redha je r [ spe sruh maen2 time 2 ]
lepas tu cikgu ape lagi membebel r sampai sakit telinga aku... 
[jgn jdi cm aku nie] lagi ape ye nk cerita ha time subjek P.A.I 
2 sume gelabah semacm termasuk r aku hahax...
mne tak nye ustaz garang nk msuk klaz msing ambik pnyapu
bersih kan tempat masing2..[ sebeb klau ade sampah confirm kena pukul]
adoi sakit.. sume bdk dlm klaz aku dh pernah kena dh pkul dgn ustaz 2..
mengatok aku time ustaz 2 mengajar [klau tdo nti kne pkul jugak]
baik tahan je la sampai merah2 mati dh..
ha aku ade something nk bgi tahu.. 
semenjak-menjak nie ade satu laki ni asyik call n msj aku je.. [bajet r pulak]
sume psal aku dy tahu.. aku sekolah mne..,adik-beradik aku berapa, aku duduk mne.. 
sume dy tahu la.. sekarang nie aku dh takut dh.. bdk 2 menakut kn aku r..   
last2.. semalam kawan aku call dy ckp ade bdk kcau ko kn..
aku ckp la "yupz mne ko tahu nie msti ko yg bgi nmber aku kat bdk 2 kn"
yg kawan aku nie asyik gelak je dy ckp " ala lek r bdk 2 baek r"
aku dh agk da mzti dy yg bgi nmber aku kat laki 2..
eaa.. sakit hati + geram btul la aku dengan kawan aku nie..
fkir dy kawan aku je klau tak dh lme aku marah2 dy..
okeh la nk cau dulu bubyez...

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...