Monday, March 12, 2012

30 hari !

hai assalamualaikum
 sihat tak? btw dah start cuti sekolah so everyone say yeahhhhhhhh! suka lah budak budak sekolah yang pergi bercuti tu. aku kena siapkan folio then dengan homework nye lagi. cuti sekolah pun ade homework kan. well budak nak exam macam ni gaya nye. tak lepas daripada homework tu. sedih.

sebenarnya nak update pasal 30 hari ni. 30 hari apa? 30 hari kita couple haha. benda tak penting sangat pun. saje saje je nak update ni. hewhew. just want to say thankyou for 30 day you still with me. terima kasih layan perangai saya ni. terima kasih sebab jaga saya. hope kita still couple lagi. 

selama 30 hari banyak sangat buat perangai kat awak. banyak sangat menyusahkan awak. saya nak minta maaf kalau saya ada buat silap dekat awak. atau pernah sakit kan hati awak. dan apa apa jela yang buat awak marah kat saya. saya mintak maaf sangat ye. just all bye ~

p/s post pendek sangat tak cukup masa nak update panjang-panjang so enjoy your school holidays ^.^   

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...