Saturday, January 14, 2012

budak masuk sekolah

hai dah lama tak update dah rindu dengan blog aku ni. form 3 ni memang banyak homework cikgu bagi.sedih. tahun ni aku masuk sekolah baru.best. dapat kawan baru lagi best. kawan semua gila-gila haha. sama lah dengan aku tu. 

second day dah menimbun homework ya allah sampai tak cukup tangan aku nak siapkan homework tu. tak pe cikgu kat sekolah baru ni baik-baik je lagi-lagi cikgu kelas aku baik sangat lah! sampai sanggup bagi aku naik kelas. terima kasih cikgu sayang cikgu :) 

hari khamis tadi ada practice merentas desa *penat* jauh nye lah nak berlari tu. practice ni malas nak lari sangat final nanti baru lah lari sepuas hati. walaupun aku lari sepuas hati masa final ni tetap tak dapat nombor sedih je point pun tak dapat u_u tak pe aku puas hati sebab nye rumah sukan aku menang YEAH! bangga gila. 

rindu sangat-sangat kat dia orang ni. :"<

sempat lagi snap ;) 
asslamualaikum bye.

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...