Sunday, December 4, 2011

wedding

hai and salam
hari ni hari ahad memang ramai lah orang buat kenduri kan. sampai dalam satu hari ada 5 kenduri. wow ! mana satu nak pergi ni. aku pun turut serta juga pergi kenduri tu. tapi aku pergi satu kenduri je la. tak larat deng nak pergi semua kenduri. kalau orang nak pergi semua kenduri mesti dia akan makan sikit je sebab nanti nak pergi kenduri rumah orang lain pulok kan.

so aku pergi kenduri yang dokat-dokat je. depan rumah je pun jimat tak payah nak habis minyak kereta. hahaha. tema wedding tu  colour biru tapi aku tak ikot pun malas nak ikot tema-tema ni.hikhik.aku pergi dengan mak cik aku dan aku lah yang paling lama nak bersiap.berjam-jam mak cik aku tunggu.cian dia.

sampai sana pergh ramai nye orang. aku kejap je kat wedding tu malas nak duduk lama-lama. dah habis balik tu aku pun start lah bercerita kat mak aku wedding tu macam ni la. makan dia ada ni la. and banyak lagi lah.then mak aku terus cakap macam ni :

mak: ko tak tengok ke pengantin tu bersanding ?
aku: tak pun. malas nak tengok.
mak: haish ! selalu masa kecik dulu ko suka tengok pengantin bersanding sampai tak nak balik rumah.
3..2..1.. terus merah padam muka aku.
haha.memang betul pun masa kecik dulu aku suka sangat tengok pengantin tu bersanding.selagi dia tak bersanding selagi tu la aku tak akan balik. haha. pernah jumpa tak budak macam ni.hahaha.. okay shadap tak payah nak gelak sangat. bye.




No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...