Thursday, December 29, 2011

thiz me.

hai tak lama lagi dah nak 2012 cepat nye nak tinggal kan 2011 ni. hari ni nak update pasal diri aku ni. nak cerita time  aku kecik dulu. masa aku kecik dulu aku suka sangat pakai kasut tinggi mak aku sampai rosak kasut mak aku.hehe.

lagi satu time kecik dulu aku suka sangat ambil gambar. dan aku suka pakai lipstick merah menyala.haha. aku ni anak bongsu so aku memang manja dengan mak aku.haha. malu nye. tapi kadang-kadang aku ni kena juga marah dengan parents aku. well normal lah anak kena marah  parents dia kan.

aku masa kecik tak suka nangis. aku bukan budak ciwek lah.  aku ingat lagi time aku kecik dulu aku pernah gigit pipi cousin aku. biar betul ko atika? haha ni memang betul ye masa tu cousin aku baby lagi dia comel sangat. aku ni geram kalau nampak baby comel ni so untuk melepaskan geram aku gigit la pipi dia. 

aku paling geli dengan cicik dan katak. dua tu je yang lain semua aku berani pegang. aku ni kalau dah sekali kenal orang mesti aku rapat dengan dia. aku ni friendly lah. dan kalau sekali orang tu buat jahat dekat aku cepat je aku benci dia. haha. jangan buat jahat dengan aku sebab aku senang benci ko nanti.

     ni lah dia nur atikah azahar budak yang banyak sangat kerenah.hehe. okay tu je Kbai n_n 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...