Friday, December 2, 2011

saat terakhir


hey and salam
dah lama sangat tak update ni. tak tahu nak update ape maklum la otak dah menjadi beku semenjak fon kena curi ni terus lain macam sikit.haha. hari ni nak update sedih2 sikit. tak ade la sedih mana sampai nak menangis satu baldi kan.haha. next year aku pindah sekolah tidak lagi bersekolah di sam1 lagi. tidak lagi menjejak di sam1 lagi. aku tak ada la nak rindu sekolah tu sangat. aku akan rindu kawan2 aku. aku tak pernah berpisah pun dengan korang. sho sad.




hai kawan
tahun depan aku dah tak jumpa korang lagi..
take care ye..
jangan nak noty sangat..
study betul-betul tau wey..
and yang paling penting jangan lupakan aku
sebab aku pun takkan pernah lupakan korang semua 
aku ada nak cakap kat korang ni kalau aku ada buat korang sakit hati ke
aku mintak maaf ye .
and last aku rindu korang!! kalau ada masa aku jumpa korang
okay bye. 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...