Tuesday, December 6, 2011

ombak rindu ~

hai and assalamualaikum

hari ni nak update pasal cerita ombak rindu so jangan lah jeles kalau sesiapa yang tak tengok lagi ye bebeh.semalam aku try lah tanya abang aku nak ajak dia pergi tengok cerita ombak rindu.yes! dia nak pun pergi , cehh aku punya lah excited nak pergi tengok ombak rindu tu.woooo! hehehe.

lepas lama menunggu abang aku yang lama sangat nak bersiap tu. then aku terus buka laptop nak ambil gambar pakai webcame ye. yuck! pakai webcame mana cantik nak ambil gambar la.serius lah lama gila nak tunggu abang aku bersiap.dah nak dekat 100 lebih dah gambar yang aku ambil tu.hikhik.


 then, macam ni lah muka aku yang dah lama menunggu abang aku tu.adoi lelaki pun lambat bersiap kan.n_n
okay semua dah bersiap terus masuk kereta on the way nak pergi k.s ni. sampai je k.s aku terus tengok list showtime tu. alamak dah start lah pukul 6.45 tadi okay takpe itew tengok pula showtime yang lain yeah! ada lah pukul 9.10 nanti. aku sanggup tunggu sementara nak menunggu tu aku sempat pula nak main bowling hehe.

aku main bola bowling yang paling ringan ye saiz 8 pulak tu.hahaha.macam budak-budak je main saiz 8 kan. okay shaadap ye tak payah nak gelak banyak sangat. tapi kan bola bowling tu comel warna pink hahaha.

nampak gegurl tu. okay dia menang main bowling itew kalah lah . aku tak pro pun main bowling ni.malu je kalah kan.hikhik.then dah pukul 9.10 this is showtime guys. terus cepat-cepat beli popcorn,air mineral  then naik cari tempat duduk lah.fuyoo! ramai nye tengok cerita ni. ni kan mesti nak tengok hero aaron aziz tu macam aku hahaha.

dalam cerita ombak rindu ni kan banyak tempat yang dia ambil time matahari terbenam. memang sweet sangat lah. bab yang best time aaron kejar maya dekat pulau tu time tu lah aaron meluah isi hati dia dekat maya.shoo swiit! aku ingat lagi aaron cakap dekat maya macam ni "sekarang jangan panggil encik haris panggil je abang" sweet lah.2 jam aku duduk dalam tu aku dah boleh hafal dah lagu ombak rindu tu hahaha.


ni dia bukti aku tengok cerita ni. abang aku tak nak tengok cerita ni. u_u 

kalau nak tau banyak lagi pi lah tengok cekk oitt. murah je tiket tu tak mahal mana pun. bukannye 3D pun kan. kalau tak ada sesiapa nak bawa ajak je abang ke kakak ke sesiapa je lah yang korang nak ajak kan.
sebelum tu kan layan lah gambar aku yang tak seberapa ni. n_n

cehh. ni konon nye pergi tengok puss in boots tu lah

yang kat belakang tu cerita "aku bukan tomboi" ehh jap aku memang tak tomboi pun.hikhik.

 okay cerita tu coming soon. tu pun nak tengok juga. tengok macam best je kan sebab ada mia sara tu.

gegurl kat belakang tu tengah tunggu boipereng dia call dia.malu itew.hahaha

 and ni gambar yang last. dah penat ye tengok gambar semua tu. 
layan lah lagu ni ye. okay bubye baby

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...