Thursday, December 15, 2011

holiday di genting

assalamualaikum. jaawab lah dulu salam tu.hehe.
semalam aku pergi genting! memang best sangat. nak hilangkan kebosana kat rumah tu. first time nak pergi genting ni hihi. so malas nak cakap banyak layan je gambar-gambar kat bawah ni.

muka inconnect haha.

ni muka excited haha.

aku cabar korang naik benda ni !

semua yang duduk kat atas tu muka dah cuak haha.
welcome to GENTING THEME PARK guys !

just piece v_v

tengah mengedik-gedik haha.

ni nama nye mengada nak candid je.

background cantekk sangat!

sila mengucap sekarang ye.

tu lah apachi. lelaki tu kan mesra tau.

kaktus terbesar kat belakang tu haha.

apasal muka ko macam tu ha?

aku dah malas nak senyum :P

time ni semua kedai dah tutup u_u

aku tak faham nak ambil gambar kat benda ni.

sesuka aku je panjat kerusi tu haha.

muka baru naik roller coster. takutt!

kereta ni cute sangat!

bubye genting!


 kalau korang semua nak pergi genting ni aku syorkan korang pergi malam sebab kalau pergi malam nampak ceria lah sebab ada banyak lampu yang cantik-cantik! okay enjoy bye.

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...