Friday, December 2, 2011

budak degil

hai and salam.
hari 2 december 2011 , hari jumaat khas untuk kaum lelaki yang nak pergi sembayang jumaat. *okay stop*
okay hari ni sebenarnya , cousin aku *fikri* dah balik KEDAH jauh tu wey. sebab dia akan bersekolah di sana. bermula dari form 1 until form 5. makna nye aku tak jumpa ko 5 tahun la. lama tu wey. nanti aku rindu ko macam aku nak jumpa. ko kat kedah , aku pulak kat selangor ni. jauh sangat2 jarak kita ni. aku mesti rindu nak gaduh dengan ko. itu yang aku rindu sangat2. aku rindu jugak nak tengok bola dengan ko , time kita sama-sama menjerit GOL.....!! dan melompat macam orang gila. nanti tak ada lagi la budak yang selalu main game kat rumah aku ni. tak ada lagi la budak yang tidur bawah katil aku lagi. aku rindu semua tu wey. tak ada lagi yang selalu teman aku pergi kedai nak beli barang. walau pun perangai ko degil gila. 

aku ingat lagi ko suruh aku edit gambar ko. and ko suruh letak bubble light sebab nak sama macam gambar aku. apa-apa pun take care ye , ko jangan nanti jumpa aku dah jadi sombong pulak. aku sepak ko nanti. 

fikri : ika ni macam mana ye bla bla bla .... * panjang gila ko tanya aku  * last2 aku jawab macam ni
aku : diam la ko . .! 
ko paling benci aku cakap macam tu dekat ko. hahaha. bubye cousin aku yang degil ni.

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...