Sunday, December 11, 2011

adoi lelaki mata sepet!

hai and assalamualaikum
hari ni nak update mengada-gada sikit.hehe. tipu je. hari ni aku ajak mak aku keluar nak beli barang kat rumah tu dah tak makanan dah untuk aku melantak.haha. mak aku cakap dia malas nak teman aku beli barang so aku pun ajak lah member aku sorang ni *fara nama nye*. 

masa dah habis beli semua barang tu. aku ni saje-saje lah nak mengatal pergi kedai phone. niat dalam hati nak tengok je. last-last aku tersangkut pergi beli phone tu. haha. lama gila lah aku berdating dengan tauke kedai tu. dating pasal harga phone eaaa tak sweet langsung kan. hahaha. *kidding.

aku mula tengok phone BB dulu lepas tu tak jadi lah nak ambil BB. aku ternampak lah ada phone yang tak pernah aku nampak lagi. nak tau phone apa? tunggu lah cerita ni habis dulu eh. tauke cina tu memang lawak lah macam-macam dia tanya aku. dia tanya aku dah ada bf ke? eh cina ni nak jual phone ke ? atau nak masuk meminang haha.paling lawak time cina tu tanya aku macam ni :

tauke cina : mana mak u ?
aku : nak buat apa cari mak saya ?
tauke : saya mau jumpa ma sama mak u. 
aku : kenapa ?
tauke cina : mana tahu saya boleh masuk meminang. ? *terus merah padam muka aku
aku : ha masuk meminang ? eh tak apa2 saya suka melayu tulen je.
tauke cina : tak apa lah esok saya masuk islam.
aku : *cakap dalam hati. eh gila lah cina ni.

tak pernah aku jumpa cina yang berani cakap macam tu. tapi aku tak ambil serius pun apa cina tu cakap. mengarut gila lah. kita beli nokia n9. tak hebat mana pun lah. hehe. macam kat bawah ni :  


aku punya warna biru ni. ko punya warna pe? nak mintak BB pin boleh. haha. ni bukan nye BB yamg smartphone tu. phone nokia ni pun baru nak belajar dulu. okay lah dah ngatok ni. bubye n_n 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...