Thursday, October 27, 2011

lelaki mengada-gada

hai.. gegirls semua.. haha. lempang aku sekarang. nak mengada-gada pulak kan.
nak cerita something ni sebenarnye benda ni dah lama. tapi hari ni baru nak cerita.haha. one day, aku online facebook. biasa lah kan kalau dah on9. nak chat lah ape lah. and tiba-tiba ada orang chat dengan aku.(lelaki). dia cakap macam ni..
boy: hyep
aku: hey
boy: huhu assalamualaikum nk knal leys x?
aku: hurm wslam boleh je (buang tabiat ape lah dia ni)
boy: huhu.nama penoh awk apee erp.huhu
aku: *malas nak replay*
boy: aik senjap jee humm
aku: tu kat atas tu. baca la.
boy: humm k awk..humm 
HAHA.. terus touching wey. nak gelak aku dia wat macam tu. berapa banyak lah dia nak buat humm,huhu perlu ke nak buat semua tu tak faham aku. cuba tengok ayat boleh dia tu dia tulis   *leys*   bukan main ayat dia HAHA. macam tak ada cara lain je nak kenal dengan orang..tu kali pertama dan kali terakhir dia chat dengan aku. sori lah aku tak layan. lelaki yang nak mengada-gada ni. cet ayat poyos je. dan kepada lelaki-lelaki tu tolong lah jangan nak buat aku ni gelak macam pontianak. sakit perut aku asyik nak gelak je. HAHA.. 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...