Sunday, September 11, 2011

mula suka

maddi jane! maddi jane! spe dia? mula-mula memang aku x tau spe maddi jane tu.. aku pun bukak youtube nak siasat spe maddi jane tu..last2 jumpe jugak..aku tengok dia nyanyi memang awesome lah..sekarang aku dah suke kat dia..baru form suara perh hebat sehh! first dengar dia nyanyi lagu price tag lepas tu lagu rolling in the deep.. time dia nyanyi lagu rolling in deep tu aku suka sangat.. kenapa aku suka? first, lagu tu memang best sangat2.. second, dia pulak yang nyanyi lagu tu jadi lagi best lah.. aku kurang suke dengan penyanyi asal lagu rolling in the deep tu hehe.sori.kat dalam fone pun ade lagu rolling in the deep by maddi jane.hehe.over sangat2 pulak..hari ni je lah suke kan maddi jane esok lusa x tau lah aku suke spe pulak..tengok vidoe kat bawah tu















  maddi jane lagi.. biarlah aku suke..hehe.. okey bye.. :> 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...