Monday, September 12, 2011

motif?

hello.. hari ni aku ade cerita nak disampaikan..tadi sudah bermula lah nyanyi di kelas b.m , motif nk wat macam ni kenapa? x faham? aku pun lagi x faham..huahua.. ikut je lah cakap cikgu tu.. "5 orang yang saya akan sebut ni sila ke depan nanti untuk mengambil anugerah yang x seberapa ni ye" hehe. calon pertama..jeng..jeng.. (secret) calon kedua..jeng...jeng.. (secret jugak) sampai lah calon yang kelima secret..huahua.. tak bagi tau nama nye..best macam2 lagu ade..ade yang nyanyi lagu NL dan ramai lagi lah.. nasib baik aku tak ade lagi..cuak nye lah..tapi semua pelajar memang akan kena jugak.huhu. 

tadi time tengah bukak blog yang tak seberape ni ternampak lah satu benda ni..excited sangat..! serius ke tu? bukak FB terus untuk dapat kan kepastian haha.rupa-rupa nye memang betul pun..terus download and cakap tenkiu2 dekat dia.. nak tahu ape ke benda aku cakap ni..jeng..jeng...kali ni x secret dh ye..tengok kat bawah ni..











ko mampu ke?


 # petang tadi gan member dok usha bdk fixie yang tinggi gilak.. T__________T oke ni dah xde motif.bye.

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...