Saturday, September 24, 2011

jaga sikit mulut tu..

assalamualaikum
hari ini seperti biasa aku bangun dengan rambut yang serabai dan mata kuyu like this =.=
sampai saja sekolah biaslah tunggu untuk perhimpunan wah sungguh membosankan sebab nanti kalau cikgu kat depan tu berucap pelajar nye pun berucap jugak dekat belakang lah. huahua. aku pun sama macam tu.hehe. habis perhimpunan semua murid masuk kelas and... time to belajar guys.. i like.. time b.i teacher tak masuk maybe tak datang. kelas pun jadi macam pasar malam.huahua... and minggu ni banyak cikgu bagi homework so hari cuti aku di penuhi dengan homework lah. time nak kemas-kemas tu <kemas coz dah nak balik> aku bawak buku nak study okey.berat sangat.lenguh tangan aku. kawan aku sorang ni cakap lah aku gelar kan dia dalam ni K1. and kawan aku sorang ni K2

K1: eh korang <aku dgn kawan satu yang lagi> kenapa nak bawak buku text bahasa arab?
aku: nak wat homework lah cik kak oi..
K1: eh bawak je lah kertas yang ustaza bagi tadi tu.. dekat buku text mana ade homework..
K2: apa ko merepek ni. ada lah keje kat buku text ni.
K1: <tak nak mengalah> ape keje nye? <menyentap>
K2: yang pasal ladang jagung tadi tu apa..
K1: owh.. yang tu aku dah siap dah.. 
aku: lain kali jangan nak main menyentap je. ko tak tahu apa-apa.
K1: <marah> $%&*!@... lalalala.. diam la loser! eh damn loser!
aku: ko cakap2 loser tu. jangan nak main lepas je. kalau tak tau maksud nye..loser tu kalah okay.
K2: perangai dia ni dah lain la.
K1: biarlah..

dah tu je lah.. lepas dia cakap tu aku apa lagi wat bodoh je la. dia langsung tak cakap dengan aku dan member aku. diam terus <sakit hati kot> okay lah minah ni nak tido lah bye.     


No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...