Thursday, September 8, 2011

aku sudah pening

hello.. penat baru balik sekolah.. homework dah mula banyak.. malam ni kita x boleh mesej ye.. ngade dah mula lah tu.. tadi discuss dengan member tentang p.l.b.s b.m dan bi.. tajuk untuk p.l.b.s bm ialah..... jeng..jeng... nyanyi kan lagu kesukaan anda dan tukarkan lirik nye.. maksud nye lirik tukar ke ayat puisi.. tu lah motif nye.. otak ni dah mula pening dan serabot tak tau nak ambik lagu ape? kalau aku ambil lagu the lazy song susah pulak nak tukar kan.. aku rase nak ambil lagu raya lah.. untuk p.l.b.s bi pulak ialah dialog bagi aku dialog tu senang je.. cehhh.. poyos pulak hehe..group aku ambil tajuk national day.. aku dah habis discuss pasal tajuk tu akhir nye dapat jugak isi2 nye.. classmate aku semua nye dah pening kepale nak fikir kan lagu tu.. adoi kenapa lah cubaan yang macam ni..rase aku tak nak datang je besok tapi tak boleh sebab besok ade class b.i 
oke malam ni aku nak bertarung untuk ubah lirik lagu tu.. wah2 dah macam penulis lirik pulak haha... sape yang ade idea tu post lah kat fb aku.. hehe..   

haha... nak kate muka pening x aku pun tak tau pe ..


okey lah.. that's all for today.. bye.. 

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...