Saturday, September 10, 2011

come my house

good saturday guys.. hari ni ramai nak datang raya rumah aku.. datang lah aku suka orang datang uma aku ni.. nanti meriah lah uma..hehe.. pagi2 dapat text dari member aku dia cakap nak datang.. last minute baru nak bagi tau..kelam-kabut aku nak siap kan semua nye.. so hari ni bagi di orang makan mee goreng dengan rendang.. sedap2.. saniza sampai bertambah2 makan mee goreng..haha.. lapar sangat kot..tenkiu sebab datang uma aku hehe.. best sangat korang semua datang.. aku suke! lain kali datang lah lagi.. masak lagi sedap nanti... hehe.. esok ade open house dekat uma uncle nak pergi tapi x sure lagi lah.. bole snap picture haha.. :)
orang pagi2 mkn nasi goreng,roti bakar
tapi aku pagi2 makan coklat :(
   

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...