Wednesday, September 7, 2011

blog and raya-raya

hai..sihat tak? aku terlalu rindu gila-gila lah kat blog aku ni.. dah berapa bulan aku tak bukak ni.. aku ingat kan blog ni dah kena block.. rupa2 nye tidaak lagi.. nasib baik lah tidak aku nak wat blog baru lah.. habis cete pasal blog yang berapa bulan tak bukak ni.. raya korang macam mane ? best x ? raya aku tahun ni memang gempak lah.. kebanyakan family aku pakai baju kebaya , baju kurung pocodot yang sekarang tengah popular sangat tu.. tapi yang tak best duit raye dapat sikit je..jelez dekat anak sedara aku yang asyik dapat duit raye je lah.. ha nak tau x selama berbulan2 ni uma aku tak ade wifi sakit betul hati aku.. sebab ade kerosakan wayar wifi tu.. MENYAMPAH ... tapi sekarang dah boleh daa.. tu yang aku excited sangat ni hehe.. 
ni gambar scandal , one set family lah
first time pakai satin :P

atika , fatin and waney

fiqa , fara , atika

my child :)

fiqa , atika , mimi
okeh la.. selamat hari raya maaf zahir dan batin.. bye.. :)

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...