Saturday, April 30, 2011

you are the best

hey perrgg lame nye ak tak bukak blog bsuk niey eak...
busy la weyh /tipu/ cehh aku tak de nak cita so tak pyh la bukak an
byk la story korang2 tu best2 suka aku baca hahaha...
okeh sekarang kan da nak habis bulan 4 kan..
sedih sangat sebab teacher praktical aku nak pergi unisel balik
sedih sangat.. nme nye teacher farahani and her bff teacher aisyah
aku gan member2 aku wat jamuan untuk dia
dia memang teacher paling best larh serious aku cakap
memang semua student form 2 suka kat dia la 
setiap kelaz mezti nak buat jamuan tok dua orang teacher niey..
and yang aku tak boleh nak lupa 
aku bagi hadiah kat dia ye.. bukan hadiah frame and sabun2 tu
hehehe aku bagi dia teddy bear special untuk dia larh
first time aku bali teddy bear utk teacher aku ni
teddy bear tu pun ade name tau
mula2 nak bagi nama scobruno /ala2 nme bruno mars/ hehehe..
tapi tak jadi tukar nama dia jadi "bulat" nak tau tak nape name
dia bulat cuz ikut mata aku larh..
teacher fara yang bagi dia kata "bagi nama bulat larh sebab mata awak bulat
atika" heehehe.. and teacher tu cakap lagi "saya akan peluk dia selalu bila saya rindu awak"
perggh sedih+gembira larh teacher cakap cam tu rasa tak nak bagi dia balik je :{
ape2 pun take care ye teacher... tengs cuz da ajr kami.. we love u teachaer mmmmuahh..
:}    



No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...