Sunday, April 17, 2011

teruja sangat

hello best la semalam pergi shopping dgn member aku la 
tapi yang tak best nye hari tu hujan la huhu
susah nak ke sana-sini nasib baik la tak lebat sangat hujan tu
hey aku dah mula pakai pashmina wahh2../poyo/
ala pakai pashmina ala2 http://anisaifulfiradam.blogspot.com
hehe tiru cara dia pakai tidak aku mane tahu nak pakai
mula2 tengok macam susah la nak pakai pashmina tu
sebab pashmina tu besar sangat /tak tipu/
okeh aku try2 la and akhirnya berjaya aku pakai pashmina tu
wahh sunnguh cantek and comel /bajet la/ marah la aku cepat
tapi anis lagi comel la pakai pashmina tu
jelez hehe.. :}
and tak ade la photos aku pakai pashmina tu 
ade pun dalam phone aku sebab time aku pergi shopping 
tu aku lupa nak bawak camera hehe.. tak pe nanti aku usaha kan
seboleh-boleh nye okeh la tak nak cita banyak nanti korang boring pulak
okeh bye esok sekolah :{

                                                                        
                                                     hey pashmina aku la /tipu/

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...