Tuesday, March 15, 2011

♫ gempak la ♫

hello dunia...
sehat tak klau tak sehat gi la jmpe doktor...
semalam aku dengan k.wni  pergi shopping turt mne [ secret la]
banyak sale rugi sape yg tak keluar pergi shopping..
memang aku shopping sakan la habis da duet :{
satu bagunan mall tu aku jalan sampai lenguh kaki aku...
sampai malam la aku shopping balik pkul 1 pagi...
buat pe la balik sampai 1 pagi [ secret la weyh]
semalam aku sempat pulak gi cinema tgk cte hikayat merong mahangwasa...
memeng best la cte tu ramai la org tgk cte tu...
ade lawak+sedih+takut..
nak nangis aku tgk cte tu.., baru la tahu sejarah klau tak tegok cte tu mmg tak tahu pape la...
baek kowunk gi tgk cte tu takut nti sold out plk sebab nye..
ramai la org tak cte tu.. haissh aku rasa nak tengok lagi sekali je
tak pe la nti beli cd dy..
semalam aku pergi cinema mmg ramai la org dh mcm semut dh..
sampai kena beratur panjang la, beratur nk beli tiket..
ha semalam banyak gambar aku ambik... 
jap ye aku upload gambar tu..
 [ ala nti la ak upload ye cz lambat la bnde nie loading]
 okeh la byez...

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...