Saturday, February 26, 2011

♫ wedding ♫

hello... story hari ini wedding knp plk dgn wedding spe plk
yg kawin nie??
haha nie sbenarnya sedara aku yg kawin..
dy kawin hari ni.. ramai betul owg n panas gila la...
masing2 berpeluh huh...
nasib baik la aku pergi tak awal sangat sbb boleh jmpe pengantin nye..
[ mcm x prnah jmpe pengantin je ] haha.. aku mmg suke tgk owg2 kawin nie..
haha..
ha itu je ak nk story hari ini and aku pun upload jugak photo aku pakai baju kurung n tudung ariani..
simple sgt la aku dress hari nie sbb aku nk simple2 je klau pkai over sgt..
akibat nye kena la tahan panas time kenduri tu haha..

sat na cek nk upload nie.... :}

   ha i'm so simple today no make-up just tubuh bedak je n perfume itu je...
  sbb mlaz la nk dress sgt2..
  okeh la bubye.. :}

No comments:

Post a Comment

read more here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...